• 30-01-2020, 15:53:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    şerefsizler kitapsızlar
  • 30-01-2020, 16:00:24
    #11
    Bağcılar tarafında benimde Tecrübem oldu (BMW 325i alacaktım) adam oğlum kullanıyor hiç bir şey yok dedi önden araç darbe almış hiç yüzleri de kızarmıyor olay ortaya çıkınca.
  • 30-01-2020, 16:21:53
    #12
    İsminden nerede oldugunu anladim konuya girmeden. Gecmis olsun parali tecrube olmus.
  • 30-01-2020, 17:06:54
    #13
    Hatası yok diyip çağırıyorsa tüm masrafı karşılaması lazım ayıptır o zaman adam gibi şu bu var ister alın ister almayın der bunlar satalım çoluk çoluk rızkını yiyelim derdinde.
  • 30-01-2020, 19:19:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İnanın araca daha bismillah deyip bindiğimiz ilk an anladık debriyajla ilgili bir sorun olduğunu bu nedenle aslında ilk an vazgeçecektik ama belki ciddi bir sorun değildir diyerek computeste sokmak istedik. Keşke ilk an vazgeçseydik 300 TL compuste ödediğimiz rakam boşa gitmemiş olacaktı. Ama her şeyde vardır bir hayır diyerek bununla ucuz kurtulduğumuza şükürler olsun Rabbime. Satıcı birde en son anda elimizden resmen computest raporlarını çekip almaya çalıştı tabii o sırada babam fazlasıyla sinirlendi ve ceketinin içine koydu.