• 24-01-2020, 17:47:08
    #10
    Overwatcha düşmek için illa hile açmanıza gerek yok takımca oynanması gereken oyunu trollerseniz oyunbozanlik ve hakaretten ayrıca şikayet olayı var bu yüzden de banlanabilirsiniz.
  • 24-01-2020, 17:51:15
    #11
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapta hile açılmış, belli ede ede oynanmış ki OW'den ban yemiş. Artık kuzeniniz mi açmıştır kardeşiniz mi bilemeyeceğim. Ben oynuyorum demişsiniz, soru işareti ?
    Maçlarımda 13 den fazla killim yok. Hile kullanan yakın arkadaşımı ben kendim reportlayan birisiyim. Nasıl hile olabilirim