LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesapta hile açılmış, belli ede ede oynanmış ki OW'den ban yemiş. Artık kuzeniniz mi açmıştır kardeşiniz mi bilemeyeceğim. Ben oynuyorum demişsiniz, soru işareti ?
Maçlarımda 13 den fazla killim yok. Hile kullanan yakın arkadaşımı ben kendim reportlayan birisiyim. Nasıl hile olabilirim