Deprem.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem..
13
●
337
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Deprem..
1
2
22-01-2020, 23:19:40
#10
bozkaplan
Şuan yine oldu ..
22-01-2020, 23:23:04
#11
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tekrar olmuş 2sinide hissetmedim n'oluyor l-an...
22-01-2020, 23:23:52
#12
Mert50356
2 dk önce tekrar vurdu geçti 4.5 civarı
22-01-2020, 23:37:40
#13
bozkaplan
10 defa daha oldu ama 23:17 de ki biraz şiddetliydi 4.3
22-01-2020, 23:38:44
#14
TimberLock
Deyim yerindeyse, cehennem gibi bir gece geçiriyoruz.
https://prnt.sc/qrgoun
Tekrardan oldu. İzmir de hissedildi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler