• 07-01-2020, 00:42:45
    #10
    Ucuz dediğin kaç para burada 1000 dolar orada 500 dolar mı
  • 07-01-2020, 01:21:06
    #11
    Yasak olduğunu bilmiyordum ön ödemenin kapanbilir konu. 4 ten fazla ticaretim var her defasında tic puan vermeyi unuttukları için. 1000 dolarsa 100 dolar givi bir kapora isterim ki aldıktan sonra insanlar vazgeçerse mal elimde kalmasım diye. Yazan arkadaşlara fiyatlarına dönüş yapacağım. Alkol ve sigara limitimi arkadaşlarım doldurdu. Yanımda laptop sokma hakkım olduğu için yazdım. sadece 1 er tane sokabilirim neden scam olsun? konu altında aynı ürün için 2 3 kişiyle anlaşmışım gibi yazmayın lütfen



    Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple watch dahil mi ?
    fiyatını bilmiyorum hocam ürünüde bilgi ve fiyat yazarsanı burdaki fiyatı kontrol ederim
  • 07-01-2020, 01:39:19
    #12
    beratgultekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak olduğunu bilmiyordum ön ödemenin kapanbilir konu. 4 ten fazla ticaretim var her defasında tic puan vermeyi unuttukları için. 1000 dolarsa 100 dolar givi bir kapora isterim ki aldıktan sonra insanlar vazgeçerse mal elimde kalmasım diye. Yazan arkadaşlara fiyatlarına dönüş yapacağım. Alkol ve sigara limitimi arkadaşlarım doldurdu. Yanımda laptop sokma hakkım olduğu için yazdım. sadece 1 er tane sokabilirim neden scam olsun? konu altında aynı ürün için 2 3 kişiyle anlaşmışım gibi yazmayın lütfen




    fiyatını bilmiyorum hocam ürünüde bilgi ve fiyat yazarsanı burdaki fiyatı kontrol ederim
    Mal elinde kalmaz hocam minimum 1k fazlasına çok rahat satarsın trde
  • 07-01-2020, 03:05:27
    #13
    sametgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal elinde kalmaz hocam minimum 1k fazlasına çok rahat satarsın trde
    Hocam trde 4 gün kalıp geri dönücem o sürede satamazsam burda bi işime yaramaz neyse konu kilitlenebilir bu şekilde satış yasak ise bilmiyordum



    Fiyat olarak soranlar için dün arkadaşım burada 2. el ama komple yenilenmiş iphone 8 plus aldı 8000 uah = 2000 tl ediyor. Unlock cihaz. Macbooklarda burada bu şekilde daha ucuz bunu belirtmiştim. Ama insanlarımızın aklı kurnazlığa çalıştığı için hemen *********** damgası vurmayı severler. Babamı hayrına getirmiyorum zaten kendimde üzerine ekliyeceğim cihaz başı 200 tl gibi 2 tarafta karlı çıkacaktı. Neyse herkese iyi forumlar başka konularda görüşmek dileğiyle



    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 Aylık üyeye, 9 milyarlık macbook bedelinin, kaporasını vereceğim? Kefilin kim? Referans kimi gösteriyorsun? Konuya gelsin yazsın şöyle yüksek ticaretli muhattabımızı bilelim..
    Vermek istemiyorsan bak geri tuşu var ona tıkla başka konuya yallah kimseyi zan altında bırakma