• 01-10-2019, 12:21:59
    #28
    Töbe o nasıl başlık, tam banlanma sebebi.
  • 01-10-2019, 12:32:37
    #29
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Töbe o nasıl başlık, tam banlanma sebebi.
    Başlığın forum kurallarına aykırı bir yönü yok. Kim nasıl anlamak isterse öyle anlar. Burada kurallar geçer.
  • 01-10-2019, 12:47:11
    #30
    kışın yapılacak şeymi dicektim, düşündümde yazında değil, baharında değil. yapılacak şey değilmiş meğer..
  • 01-10-2019, 12:59:03
    #31
    "eşeğe altın semer vursalar eşek yine eşektir." sözün bittiği yer.
  • 01-10-2019, 13:46:51
    #32
    Gel de kaçak kullanma, iki kabloluk işi var.
  • 01-10-2019, 13:49:24
    #33
    Eylem yapılması şart. Ama sosyal medyadan değil. Bir alanda toplanarak.
  • 01-10-2019, 14:07:07
    #34
    Yaz kızım... Halk bu kış soğuk kış gecelerinde, mum ışığıyla romantizme doyacak.
  • 01-10-2019, 14:13:45
    #35
    Şu seçim gelse de şu meşhur ampulü artık tamamen söndürsek. 🙂
  • 01-10-2019, 14:14:37
    #36
    Ne günahımız vardıda bu döneme denk geldik arkadaş. Vayy ki ne vay........