• 15-09-2019, 03:35:16
    #37
    Üyeliği durduruldu
    İnsanları anlamak gerçekten zor. Kıyaslama yapılırken bile üstün görme ya da ötekileştirme yapılıyor.
    Eğer konu hakkında bilgi sahibi bir kul var ise açıklasın lütfen.
  • 15-09-2019, 04:22:00
    #38
    İşletim Sistemi performansı farkını ne üretilirse üretilsin android olduktan sonra geçemezler. iPhone 6s 2 senedir kullanıyorum bir kez format atmadım aynı performans çalışıyor. Android olsaydı 3-4 ayda bir temizlik şart olacaktı.
  • 15-09-2019, 09:07:18
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyat performans'dan şaşmam hiç bir zaman.

    Huawei ve Xiaomi şuan da tam bir F/P telefonlar. Huawei kullanıyorum ve memnunum.

    İphone'da kullanırım, xiaomi'de.
  • 15-09-2019, 10:35:45
    #40
    Valla benim elimde Xiaomi de yok kaçıncı seviye oluyorum şimdi
  • 15-09-2019, 11:14:41
    #41
    Üyeliği durduruldu
    fakirin iphone u
  • 16-09-2019, 11:11:46
    #42
    Xiaomi Mi Note 3 kullanıyorum. Belki fakirim ama zenginden daha güzel ve daha kaliteli fotoğraflar çekiyorum Asıl zenginlik budur
  • 16-09-2019, 11:45:14
    #43
    saçma bi değerlendirme olur, telefon kalitesi özelliği samsung ve ıphone dan daha iyi

    önümüzdeki 3 yılda bir çok markayı ezer.
  • 16-09-2019, 12:13:53
    #44
    redmi note 7 64 gb aldım bugün bakalım gelince test edicem