• 10-08-2008, 17:47:05
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profilinde ki adresi ekliyorum (MSN)

    tamam kabul ettim
  • 10-08-2008, 20:48:49
    #29
    Üyeliği durduruldu
    canlı performansı o kadarda güzel değil 2 partide olucaktı birinde habersizce ekti,diğerinde ise sahnede sözleri unuttu o yüzden soğudum bu adamdan.
    Ama sözleri güzel fena değil yaşına göre ilerde sagopa gibi yavaşta olsa ceza gibi freestyle 'da takılabilen önemli rapper'lardan olabileceği görüşündeyim.
  • 10-08-2008, 20:53:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canlı performansı o kadarda güzel değil 2 partide olucaktı birinde habersizce ekti,diğerinde ise sahnede sözleri unuttu o yüzden soğudum bu adamdan.
    Ama sözleri güzel fena değil yaşına göre ilerde sagopa gibi yavaşta olsa ceza gibi freestyle 'da takılabilen önemli rapper'lardan olabileceği görüşündeyim.
    undegroundda sansar en iyi freestyle yapanlardan biri bence hatta en iyisi
  • 11-08-2008, 10:33:28
    #31
    Underground da her koşulda kimmiş dikdatör
    Bildin bravo sansar salvo
  • 13-08-2008, 06:48:19
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Sagopayla münakaşadan sonra gözümde değeri kalmadı.
  • 13-08-2008, 13:50:16
    #33
    FMGraphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagopayla münakaşadan sonra gözümde değeri kalmadı.
    evet , benimde sagopayla münakaşasından sonra, sagopanın gözümde değeri kalmadı...