canlı performansı o kadarda güzel değil

2 partide olucaktı birinde habersizce ekti,diğerinde ise sahnede sözleri unuttu o yüzden soğudum bu adamdan.
Ama sözleri güzel fena değil yaşına göre ilerde sagopa gibi yavaşta olsa ceza gibi freestyle 'da takılabilen önemli rapper'lardan olabileceği görüşündeyim.
undegroundda sansar en iyi freestyle yapanlardan biri bence

hatta en iyisi