• 10-08-2008, 22:17:48
    #28
    aşk die bişi yoktur herşey fantezidir (: made in muro (:
  • 10-08-2008, 22:59:49
    #29
    bende varım
  • 10-08-2008, 23:26:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende varım
    hoşgeldin
    bugün arayı düzelttik gerçi ben pek çaba göstermedim mesaj atmış cicili bicili sınavlarım var çalışman lazım falan fıstık sonuç güzel
  • 11-08-2008, 17:43:28
    #31
    Arkadaşlar erkekler ne yaparsa yapsın biz bu kadınlara yaranamıyoruz..nedeni ne biliyor musunuz bu kadınların hepsinin ruh hastası olması bu kadın denilen yaratıklar ne ilginç şeyler ki durup dururken bile size tripler yapabiliyorlar..Peki ne yapmak lazım..Sadece şunu..

    --Size ne yapıyorsa sizde aynısını ona yapın..

    Bakın o zaman nasıl tatlanıyorsunuz


    Ondan sonrada backlink kasar gibi aşk dolu sms mesajları kasın ama tabi fazla da abartıp şımartmayın
  • 12-08-2008, 23:08:37
    #32
    Üyeliği durduruldu
    erhanby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar erkekler ne yaparsa yapsın biz bu kadınlara yaranamıyoruz..nedeni ne biliyor musunuz bu kadınların hepsinin ruh hastası olması bu kadın denilen yaratıklar ne ilginç şeyler ki durup dururken bile size tripler yapabiliyorlar..Peki ne yapmak lazım..Sadece şunu..
    --Size ne yapıyorsa sizde aynısını ona yapın..
    Bakın o zaman nasıl tatlanıyorsunuz
    Ondan sonrada backlink kasar gibi aşk dolu sms mesajları kasın ama tabi fazla da abartıp şımartmayın
    benzetmeye bak çay demle demli olsun
  • 13-08-2008, 00:00:31
    #33
    Çek bize de bi sandalye, açalım bi ufak, efkarlandım yine...
  • 04-09-2008, 11:30:52
    #34
    tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzetmeye bak çay demle demli olsun
    yalan mı ama
  • 04-09-2008, 13:55:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    forever aramız bozuk son aylarda alıskanlık olmus ayrılamıorzda bakalım sonumuz ne olcak