• 13-08-2019, 23:48:27
    #1
    Eveet, her geçen gün keşke böyle bir şey olsaydı da insanlardan bıkmışlar olarak rahat bir nefes çekebilseydik. Siz de diyor musunuz keşke hiçbir insanla muhatap olmasam diye?
  • 13-08-2019, 23:49:10
    #2
    Öyle bir şey varsa talibim
  • 13-08-2019, 23:50:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öyle bir iş varsa ücretsiz mesaiye bile kalırım
  • 13-08-2019, 23:54:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Veterinerlik olabilir.
  • 13-08-2019, 23:57:55
    #5
    gassal iyidir bence

    bir sonraki meslek tercihimi ondan yana kullanırdım herhalde)
  • 13-08-2019, 23:58:18
    #6
    Ben pastacıyım. Sabah imalata bir giriyorum akşama kadar hamurlarla zaman geçiriyorum. Bizim dengesiz çırak olmasa daha iyi olacak tabi
  • 14-08-2019, 00:43:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Adsense ile kazançta insanlarla muhatap olmamak mümkün. En azından ben son 1 senede hiç ihtiyaç duymadım insanlarla muhatap olmaya bu konuda
  • 14-08-2019, 00:54:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Milletvekili olabilirsiniz.
  • 14-08-2019, 01:13:05
    #9
    Yok öyle bi iş hocam