Bulunduğum ilçede 17 yaşında bir arkadaşa 3,500 ytllik bir kredi kartı verdiler ve yanımda dediler ki "beyfendi kredi kartınızın limiti biraz aşağılarda, kusura bakmayın, sizin için ek kart talebinde bulunuldu ve salı günü gelecek" dediler.
bu 17 yaşındaki şahsın ne ssk, ne bir iş, ne bir bordro, nede bir gelir kaynağı var
Sen istesen sanada verirler aytuğ kredi kartı aslında.