Selamlar ;

Erkek kardeşim 12. sınıfa geçti ve yazın evde boş geçirmesini istemiyorum. 3-4 Aylık Bir TYT Kursuna vermek istiyorum. Zaten özel bir kolejde okuyor okullar başladığında hazırlanmaya devam edicek. Sadece yaz tatilinde bol denemeli bir zaman geçirmesini istiyorum. Tavsiyelerinizi alırsam çok sevinirim

Sevgiler;