
Yaklasik bir yildir sevgili oldugum kiza yildonumumuz serefine visual basic 2010 kullanarak program yazdim ^-^
Internette defalarca kez sevgiliye alinacak yildonumu hediyeleri ile ilgili arastirma yaptiktan bunaldigim icin aklima bu yontem geldi.
Sonucta karsimdaki insan benim sevgilim ve ona verecegim hediye essiz olmali.. Takvim yapragi gibi manevi hediyeler 21. yuzyila gore
yeterli olmuyor bir kizi yildonumunde mutlu etmeye (bu program haricinde bir gunlugune benle takilmak istiyor tabi
)
Hediyemi cok begendi kendisi
Demek ki kodlama bilmek sadece para kazandirmiyor 
Dusuncelerinizi belirtmeyi unutmayin, gelecek yillar icin tuyo verebilirsiniz

Hepinize mutlu bir yasam ve birlikte gecireceginiz bir insanin oldugu uzun bir omur dilerim.

-En Klavyeden Saygilarla
Kuru kuru programdan daha çok interaktif mesela şuan ekrandaki siyah nokta gibi hoş olurmuş