• 15-04-2019, 20:11:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar..

    Kedi beşleyen varmı aranızda sokak kedisi aslında hem soru sormak hemde başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum,

    Eşim ile sokak kedilerini sürekli besliyoruz salak ve kedi maması ile 3 yıl oldu taşınalı taşındığımızdan beri burada ki sokak kedilerine bakıyoruz bir anne var başımızın belası tatlı belası, Giriş katta oturuyorum mutfak camından sürekli yavruları besliiyoruz bu anne bir pazar sabahı camın önüne 1 tane yavrusunu getirdi havada çok soğuktu yavrular donmuş hemen aldım sardım sarmaladım 2 dakika geçmedi 1 yavru daha getirdi, Bir an şoka girdim ilk defa başıma gelen bir olay diğer yavruyuda aldım içeriye onuda sardım ama maalesef her iki yavruda ölmüş çoktan. Çok tuafıma gitti bu nasıl birşey neden böyle birşey yaptı biz yavruları kurtarırız mı sandı ? yoksa gömelim diyemi getirdi...

    Lütfen kapımızın camımızın önüne bir kaba yemek mama salam su bırakalım lütfen...
  • 15-04-2019, 20:13:48
    #2
    Size güvendiği için getirmiş. Ben de sokak kedilerini besliyorum. Çok üzüldüm
  • 15-04-2019, 20:14:30
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Anne içgüdüsü.
  • 15-04-2019, 20:15:25
    #4
    Kurtarmanızı istedi muhtemelen yazık olmuş çok üzüldüm bu tip yavruları sogukta lütfen bırakmayın sadece beslemek ne yazikki yeterli olmayabiliyor.
  • 15-04-2019, 20:18:33
    #5
    Balkonunuza girebiliyorsa ufak bir kulübe ve battaniye çok işlerine yarayacaktır. Bende evde 1 dışarıda onlarca olmak üzere besliyorum. 1 anne bütün mahalleyi kediye boğdu. Torununun torununun torununu gördü
  • 15-04-2019, 20:19:57
    #6
    İçgüdüsel sanırım. Aklıma bu videoyu getirdi.


    https://m.youtube.com/watch?v=CQsG-TIt6z0
  • 15-04-2019, 20:22:20
    #7
    size güvenmiş yardım istemiş.
  • 15-04-2019, 20:27:49
    #8
    Kurtarırsınız sanmış.
  • 15-04-2019, 20:36:17
    #9
    Üzdü hocam

    Benim balkona da geldi yavru bir kedi besliyorum şimdi diğer büyük kediler saldırıyomuş gibi geliyor kötülük mü ettim bilemedim.