6 Nisan Sigara Zammı! - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
6 Nisan Sigara Zammı!
44
●
3.295
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
6 Nisan Sigara Zammı!
1
2
3
4
5
06-04-2019, 12:37:50
#28
Bonarous
Sabancı'nın distribütörlüğündeki markalara gelmiş, JT henüz zam yapmadı.
Ben hep 4 TL'lik tütün alıyorum.
06-04-2019, 12:49:07
#29
Daryl
sabah "Sigara 2 lira değer kazandı"
06-04-2019, 12:56:00
#30
Browland
kent 10 liradan 11 e çıkınca lm almaya başladık, lm 11.5 olmuş. tütüncüden alma vakti geldi. 5tl
1 haftada 3 zam (elektrrik, benzin, sigara)
yetmez ama evet.....
06-04-2019, 13:01:42
#31
rodokarde
İyiki 13 yıl önce (16.02.2006) sigarayı bırakmışım. Bu parayı her gün ödemek zorunda kalmıyorum. Çok şükür.
06-04-2019, 14:54:40
#32
ZacqooLeaven
2 tl daha fazla vererek bugün de aldık, yarın da alacağız.
06-04-2019, 15:03:50
#33
Oğuz
50 TL bile olsa bizim milletin alacağını bildiklerinden ötürü rahatça yapılan bir zam işte.
06-04-2019, 15:12:58
#34
SEOPro
firmalar kendi isteği ile zam yapmıyor bilginize
06-04-2019, 15:15:31
#35
CytSaiN
Camel'e gelmemişse yakında gelecektir. Ben en iyisi gelmeden stok yapayım.
06-04-2019, 15:19:03
#36
ertan9696
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İçenler Düşünsün
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler