• 06-04-2019, 12:37:50
    #28
    Sabancı'nın distribütörlüğündeki markalara gelmiş, JT henüz zam yapmadı.

    Ben hep 4 TL'lik tütün alıyorum.
  • 06-04-2019, 12:49:07
    #29
    sabah "Sigara 2 lira değer kazandı"
  • 06-04-2019, 12:56:00
    #30
    kent 10 liradan 11 e çıkınca lm almaya başladık, lm 11.5 olmuş. tütüncüden alma vakti geldi. 5tl

    1 haftada 3 zam (elektrrik, benzin, sigara)

    yetmez ama evet.....
  • 06-04-2019, 13:01:42
    #31
    İyiki 13 yıl önce (16.02.2006) sigarayı bırakmışım. Bu parayı her gün ödemek zorunda kalmıyorum. Çok şükür.
  • 06-04-2019, 14:54:40
    #32
    2 tl daha fazla vererek bugün de aldık, yarın da alacağız.
  • 06-04-2019, 15:03:50
    #33
    50 TL bile olsa bizim milletin alacağını bildiklerinden ötürü rahatça yapılan bir zam işte.
  • 06-04-2019, 15:12:58
    #34
    firmalar kendi isteği ile zam yapmıyor bilginize
  • 06-04-2019, 15:15:31
    #35
    Camel'e gelmemişse yakında gelecektir. Ben en iyisi gelmeden stok yapayım.
  • 06-04-2019, 15:19:03
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçenler Düşünsün