• 07-03-2019, 14:46:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam edit : %100 dogrudur sifre dahil doğru panel açıldı cok eski ama guzel kesinlikle herkesin görmesi gerekli.
    hocam veri değiştirmeyin mark kızıyor sonra
  • 07-03-2019, 16:25:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam edit : %100 dogrudur sifre dahil doğru panel açıldı cok eski ama guzel kesinlikle herkesin görmesi gerekli.
    hocam ben de açılmadı vpn yok acaba ondan mıdır?
  • 07-03-2019, 16:28:24
    #12
    Allah başka dert vermesin, niye luzümlü şeyler düşünelim ki zaten...
  • 07-03-2019, 16:29:48
    #13
    Åžifreyi kim deÄŸiÅŸtirdi.
  • 07-03-2019, 16:31:08
    #14
    faceden çok r10 un yönetimini merak ediyorum aslında
  • 08-03-2019, 02:46:38
    #15
    harika konu, bende google ve youtube'un admin panelini merak ediyorum
  • 08-03-2019, 18:59:03
    #16
    ne detaylı bir panel vardır üff..
  • 08-03-2019, 23:15:19
    #17
    panel vardır da sadece intranetden erişim yapılıyordur ,facebook çalışanı olmadan görmek imkansız.
  • 09-03-2019, 00:22:20
    #18
    paneli yolunu değiştirmiş çakal mayk