Desteklerseniz çok sevinirim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Desteklerseniz çok sevinirim :)
18
●
484
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Desteklerseniz çok sevinirim :)
1
2
3
22-12-2018, 14:56:11
#1
fatihkara41
Merhabalar arkadaşlar,
Medivia hastanesinin düzenlediği bir yarışma var. Kazanana altın hediye edeceklermiş. Aşağıda linkini eklediğim fotoğrafı beğenirseniz çok sevinirim. Herkese iyi eğlenceler, iyi çalışmalar diliyorum
https://www.instagram.com/p/BrsDI3PAqYV/
22-12-2018, 15:01:28
#2
mavikorku
+1...
22-12-2018, 15:02:22
#3
fatihkara41
mavikorku adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+1...
Teşekkürler
22-12-2018, 15:03:26
#4
Serdar449
+1
22-12-2018, 15:11:45
#5
fatihkara41
Serdar449 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+1
Teşekkürler hocam
22-12-2018, 15:13:31
#6
FARKHOSTİNG
Bende beğendim
bol şanslar.
22-12-2018, 15:15:09
#7
fatihkara41
FRMKLAS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende beğendim
bol şanslar.
Teşekkür ederim hocam :d
22-12-2018, 16:43:14
#8
alimugurlu
Beğendik, paylaştık, kanala abone olduk
Bol şanslar
22-12-2018, 16:45:15
#9
Misafir
Begenildi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler