AdSense gelirimin vergisini ödemek istiyorum. Neler gereklidir? Örnek aylık 1k geldi, 1k 'lık fiş mi kesmem gerekiyor? Bu arada hali hazırda bir dükkanımız var (farklı bir iş üzerine) vergi levhasına bilişim hizmetleri diye bir şey ekletmem gerekecek mi?
Yani sıfırdan birisinin adsense vergisi ödemek için en basit yapabileceği şey nedir?
Yardımcı olursanız sevinirim.
@Vergiseldestek1; sizde davetlisiniz hocam konuya

Kolay gelsin iyi forumlar.