Sultanbeyli kaymakamlığı bir kerelik 300 tl geri ödemesiz burs veriyordu.
Hocam olaya neden bu kadar kötü yaklaşıyorsunuz ? Kimin ne durumda ne zorlukla okuduğunu bilemezsiniz elbette okumak için kendisi de emek harcamalı.Ama bazen isteseniz de o imkanı elde edemiyorsunuz.Büyükşehirler de iş bulup part time yine çalışma imkanınız olabilir ama başka şehirlerde bu imkanda zor.Benim bir arkadaşım kastamonu da okudu ve kız aylar sonra birinin vasıtasıyla garson olarak bir yere ancak girebildi.Bir de zaten kimse size destek çıkmıyorsa burs muhakkak almanız gerekiyor.Burs ücretleri de çok değil zaten yine çalışmak zorundasın.
kaymakamlığı arayayım bugün bidaha hocam teşekkürler.
durumu iyi olan arkadaşların burs kovalaması hak konusunda tartışılır birşey ama etik değil.
Fakat forumda ticaret yapıyor diye bir insanın durumunu bilemeyiz durumu iyi ihtiyacı yok diyemeyiz.Bizimde aile olarak durumumuz iyi sayılmaz yinede çok şükür liseye geçtiğim günden beri internet üzerinden birşeyler yaparak aileme destek oluyorum.Bu sene bende gideceğim üniversiteye bilgisayarıma telefonuma harçlığıma kadar çıkartıp üstünede aileme destek olmak için elimden geleni yapıyorum.Alabilen şansı insanlar varsa başka yerlerden burs alsın ne diyelim...
hocam bende son 1 senedir harçlık almıyordum ancak üniversite giderleri ile lise giderleri hiç bir değil he gitmedim daha ama çok sordum gidenlere hepsi maşallah ayda 1000-1500 diyor sigara alkol de yok ilk 2 ay tecrübe olacak bana bakalım
memleketlerin dernekleri olur derneklere başvurun gençler
derneğe başvurdum vermiyoruz ama memleket vakfı var ona başvur dediler onu denedim bakalım