• 21-07-2018, 17:25:35
    #1
    merhabalar yanlışıkla d yi formatlayıp üstüne windows kurdum tüm belge resimler gitti ne yapabilirim?
  • 21-07-2018, 17:27:54
    #2
    Soğuk su desek ayıp olur mu?
    Çok çok önemliyse geri getirme işlemi yapan programlar ve firmalar var.
    Biçimlendirdikten sonra biraz sıkıntılı.
  • 21-07-2018, 17:28:48
    #3
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soğuk su desek ayıp olur mu?
    Çok çok önemliyse geri getirme işlemi yapan programlar ve firmalar var.
    Biçimlendirdikten sonra biraz sıkıntılı.
    hocam o harddiskteki resim videolar milattan önce aile resimleri...
  • 21-07-2018, 17:30:50
    #4
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o harddiskteki resim videolar milattan önce aile resimleri...
    Valla ben site yedeklerini bile bir dvd ve harici bir yere yedekliyorum. Teklonoji yok olmaya çok müsait.
    Programlar ile döndürülüyordu ama hostng firmaları yazar birazdan onlar iyi bilir.
  • 21-07-2018, 17:31:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bilinçli, işinden anlayan birisi hdd yi göreni kadar, abudik gubidik programlar ile sakın tarama yapmayın.

    çünkü yaptığını her tarama, kurtarılma şansını azaltıyor.
  • 21-07-2018, 17:37:59
    #6
    NobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilinçli, işinden anlayan birisi hdd yi göreni kadar, abudik gubidik programlar ile sakın tarama yapmayın.

    çünkü yaptığını her tarama, kurtarılma şansını azaltıyor.
    yani ne yapabiliriz?
  • 21-07-2018, 17:39:13
    #7
    PREMIUM SEO
    Benim de öyle olmustu bu işi yapan firmalar var biraz yüksek fiyattan çalışıyorlar yaptırmadım bir bardak soğuk su içtim.
  • 21-07-2018, 17:39:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani ne yapabiliriz?
    konuya uzman vakıf olan kişiler sizi yönlendirecektir.

    siz, sadece kendi başınıza işlem yapmayın yeterli diye düşünüyorum
  • 21-07-2018, 17:41:14
    #9
    NobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya uzman vakıf olan kişiler sizi yönlendirecektir.

    siz, sadece kendi başınıza işlem yapmayın yeterli diye düşünüyorum
    bekliyorum acaba varmı yardımcı olabilecek .(