• 21-06-2018, 11:46:38
    #10
    SEO & PR 5421044962
    Hemen 3 parti bir oldu hükümet kuruldu sakin olun daha çok erken
  • 21-06-2018, 11:46:45
    #11
    4 sene önce böyle bir konu açıp 1 ay gibi bir süre uzaklaştırılmıştım,geçmiş olsun hocam tatile çıkma vaktin gelmiş.
    İncirler olana kadar kalsaydın bari..
  • 21-06-2018, 11:48:06
    #12
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yapılmıyor mu ?
    Amacınız gayet güzel belli oldu sanırım
    Çok yakın oran tutturdu dediğiniz şirket %51.1 hayır demiş %3 lük bir yanılma payı var %3 yanılma payı ile de en güvenilir olacaksa güldürmeyin lütfen
  • 21-06-2018, 11:48:14
    #13
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 sene önce böyle bir konu açıp 1 ay gibi bir süre uzaklaştırılmıştım,geçmiş olsun hocam tatile çıkma vaktin gelmiş.
    İncirler olana kadar kalsaydın bari..
    Hocam diğer arkadaşlar birçok konu açtı siyasi içerikli?
  • 21-06-2018, 11:48:29
    #14
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaslar geçen "referandum" oranını tutturan "Gezici Araştırma" şirketi seçime 3 gün kala son anketi yayınladı buna göre sonuçlar;AK Parti: 43.6CHP: 26.7MHP: 5.3İYİ Parti: 10.1HDP: 12.1Saadet Partisi: 1.8Diğerleri: 0.4Seçime katılım %90 oranında olacak! Sonuçlara bakıldığında seçim ikinci tura kalıyor.İkinci turda ise HDP - CHP - İYİ PARTİ oyları birleşince %50 geçiyor "YENİ TÜRKİYE VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN"

    "İkinci turda ise HDP - CHP - İYİ PARTİ oyları birleşince %50 geçiyor "YENİ TÜRKİYE VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN"

    Hmmm burada biraz İYİ partili biraz da HDP'li seçmen aynı fikirde buluşuyor. E bu da güzel. RTE yine birleştiriyor insanları
  • 21-06-2018, 11:51:07
    #15
    Şimdi bu siyasi içerik değil mi? https://www.r10.net/off-topic/187088...ing-vaadi.html
  • 21-06-2018, 11:51:52
    #16
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer arkadaşlar birçok konu açtı siyasi içerikli?
    Ben bir şey demiyorum hocam yönetim diyor -> https://www.r10.net/off-topic/122381...-hakkinda.html
    Konuyu silin de ortalık karışmasın derim.
  • 21-06-2018, 11:52:42
    #17
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu siyasi içerik değil mi? https://www.r10.net/off-topic/187088...ing-vaadi.html
    Hocam bence zorlamayın. Görüşmek üzere.
  • 21-06-2018, 11:55:01
    #18
    "YENİ TÜRKİYE VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN"

    Bence kendi fikrinizi beyan etmeniz siyasi içerikli olmuş, zaten sunduğunuz veriler haber içerikli görünebilir. Bence bu tarz konuları forumda konuşmak çok hoş değil, çünkü herkesin fikri ayrı olacaktır önemli olan saygıyı koruyarak rahatsız etmemektir. Sizin bu yazımınızdan emin olunuz ki rahatsız oalak veya destekleyecek bireyler olacaktır.

    Bence bu haber oalrak girilip öyle kalabilirdi.