• 12-06-2018, 19:20:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir iki gün içerisinde terslik çıkmazsa, detaylı fotoğrafları ve bilgilerini atarım buradan
  • 12-06-2018, 19:33:10
    #11
    Araba fiyatı sallamakla belirlenmez.
    Aracı alın ekspere sokun , durumunu belirleyin ilk önce. Ne kadar boyası var , hasarı var , hasar kaydı var , bakım zamanı , ekstraları , masraflarını belirleyin.
    Buna göre girin sahibindene en düşükten sıralatın fiyatları.
    İlk ilana girin arabayı karşılaştırın , aracınızın durumu daha iyiyse diğer ilanlara devam edin. Eşit derece de araç bulduğunuzda , işiniz aceleyse 2 bin lira altına koyun.
  • 12-06-2018, 19:46:42
    #12
    Hocam ne yaptın, 2001 golf 30 üstüne gider tahimince.
    Pololar daha alt seviye ama 96 otomatik polo 25 üstüne gidiyor.
    2001 golf 30 binin altına gideceğini sanmam. 40 bin olmaz tabi de, 30-34 bin arası bir değeri vardır yani.
  • 13-06-2018, 01:37:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YOK DAHA NELER

    hayal ürünüsünüz hayal,millet parayı sokaktan toplamıyor
    Arkadaşım golf al satçısı rekabete girmeyin hocam. Bulunduğunuz bölgeden dolayı bu fiyatları görmüyor olabilirsiniz fakat burada herkes birbirini öpüyor.
  • 13-06-2018, 03:24:53
    #14
    Alptug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,
    35-40k'lık bir alacağım vardı birinden. Ödeyemeyeceğini belirtti, şuan elinde 2001 model Golf varmış. Bu aracı en en en kötü halini düşünürsek elimden ne kadara çıkabilirim kısa sürede? Temiz bir araç değildir bundan eminim ama başka bir bilgimde yok, kısa sürede sormadan yanına gidip almam lazım o sebeple ayrıntıları soramıyorum. Ölü fiyatına ne kadara satıp, sıcak paraya dönüştürebilirim?
    Hocam piyasasını bilmiyorum ama tavsiyem sen sat bana verirsin olayından ziyade aracı direkt üzerinize alın, sonra değerini biçtirip alacağınız tutardan düşersiniz. Piyasa çok kötü durumda, alacağınızın karşılığı varken değerlendirin derim.
  • 13-06-2018, 05:46:50
    #15
    Araca bir bakalım, sıkıntısı yoksa eğer 18K nakitim var alırım, eğer ki 20K altına gitmez dersen de kalan iki bini bir ay içinde hallederim...
  • 13-06-2018, 14:47:24
    #16
    Alptug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim ben 20'ye kadar düşmüştüm beklediğimden iyi oldu. En kötü 20 yapacak o halde.
    En ölüsü 20 ye gider 25'i de bulur.
  • 13-06-2018, 15:02:40
    #17
    Dostum 20 bine verirsen alıcıyım
  • 13-06-2018, 15:24:50
    #18
    aracın resimlerini detaylarını ekle alıcı var