Kafam çok karıştı bi bakın Abiler :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafam çok karıştı bi bakın Abiler :)
15
●
561
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kafam çok karıştı bi bakın Abiler :)
1
2
19-05-2018, 04:52:26
#10
Caxing
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
far görmüş tavşan gibi izliyolar merak etme
Sizin yüzünüzden bende izlemeye başladım
19-05-2018, 05:03:51
#11
godlessturtle0
hızlandırılmış olarak; bir videoya efekt verme gibi birşeyler yapabilirsiniz.
19-05-2018, 05:24:22
#12
srhtbztp
godlessturtle0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hızlandırılmış olarak; bir videoya efekt verme gibi birşeyler yapabilirsiniz.
aynen buda olabilir
Yok mu arttıran
19-05-2018, 06:03:32
#13
Ajiba
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
far görmüş tavşan gibi izliyolar merak etme
Dediğiniz videoyu; "acaba bu ne ayak" diyerek bir arama yaptım, kendimi 45 dakika sonra Arif'in mancester'a attığı golde buldum : ))
19-05-2018, 14:08:59
#14
eceolcay
ben de takip etcem burayı
:P
19-05-2018, 14:32:11
#15
Kayaoglu
Üyeliği durduruldu
Mesajım bulunsun
19-05-2018, 18:22:43
#16
srhtbztp
ee yok mu başka fikirler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler