• 06-05-2018, 20:34:41
    #1
    Merhaba dostlar, PS4 sahibi olan arkadaşlarla bir kulüp oluşturup beraber oyun oynamak adına birşeyler yapalım diyoruz.

    PS4 sahibi ve aktif oyuncu dostlarımız konu altından yazarlarsa kaç kişi olduğumuzu neler yaparız ederiz konuşmuş oluruz.

    Saygılar.
  • 06-05-2018, 20:38:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben varım, BF 1 VE UFC 2 oynamak isteyen ekleyebilir.

    PSN: N1_1CE
  • 06-05-2018, 20:57:32
    #3
    bende varım herhangi bir oyunda karar kılınırsa oyunu alır dahil olurum wwe 2k18 de 6 kişi aynı anda oynasak çok komik şeyler olabilir
  • 06-05-2018, 21:09:28
    #4
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım, BF 1 VE UFC 2 oynamak isteyen ekleyebilir.

    PSN: N1_1CE
    Ortak birkaç oyun bulup öyle birşeyler yaparız. Bf1 var bende olabilir.
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende varım herhangi bir oyunda karar kılınırsa oyunu alır dahil olurum wwe 2k18 de 6 kişi aynı anda oynasak çok komik şeyler olabilir
    Bir türlü ısınamadım o oyuna... ama 6 kiÅŸi neler olur allah bilir 😂
  • 09-05-2018, 23:51:03
    #5
    pes17-18 se ben varım
  • 12-05-2018, 02:18:02
    #6
    Bende varim ama sadece fifa oynarim
  • 12-05-2018, 02:24:43
    #7
    Oyun videolarınızı çekerseniz, http://facebook.com/oyunoyna sayfasında memnuniyetle paylaşır bir de üzerine içerik oluşturmama yardım ettiğiniz için teşekkür ederim
  • 11-06-2018, 17:30:56
    #8
    PSN Store ödeme sorunu yüzünden bir süredir açmıyorum cihazımı.
  • 11-06-2018, 17:31:39
    #9
    DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PSN Store ödeme sorunu yüzünden bir süredir açmıyorum cihazımı.
    Ödeme sorunundan kastınız? Daha geçen hafta oyun aldım