• 15-06-2008, 19:58:08
    #10
    Geçmiş olsun arkadaşım, emniyet kemeri gerçekten önemli bir unsur.
  • 15-06-2008, 19:59:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun kardeş
  • 15-06-2008, 19:59:58
    #12
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi herşeyde seni buluyor bi fakir sevindir, sadaka ver bişeyler yap.
    üzüldüm, geçmiş olsun.
    yapmışız ki 1 ayda kaç defa ölümden döndüğümü unuttum

    ofis yandı normalde sabahlardım bazen o günlerde de çok iş vardı sabahlasam helvamı yemiştiniz şidmiye
    yangını duydugumda motorsikletle ofise doğru giderken kırmızıda geçtim az daha yandan giriyordum bi arabaya 130 la ki arkamda da bir arkadaş oturuyordu
    geçen tunceliye gittim bir arkadaşın anması için buludugum köyün karşı tarafında ki dağları bombaladılar savaş vardı resmen
    aha bu günde bu

    arkadaş ne dir bu ya :S hep son anda bir çalım atıyorum ama kaç daha zıplar bu çekirge bilemiyorum
  • 15-06-2008, 20:00:29
    #13
    Şu 1-2 Ay içinde yaşamadığın kaza kalmadı, aksilik mi diyeyim, ne diyeyim.

    Geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin.
  • 15-06-2008, 20:02:00
    #14
    geçmiş olsun.
  • 15-06-2008, 20:03:43
    #15
    geldi mi üst üste geliyor diyorlar ya
    bi kaç önce de arkadaşlarla konuşurken mesela "tahsin altay" a çok derdim kanka hayatımız rutin çok sıkılıyorum diye :S
  • 15-06-2008, 20:04:00
    #16
    geçmiş olsun seçkin
  • 15-06-2008, 22:12:40
    #17
    Geçmiş olsun kardeş.
  • 15-06-2008, 22:17:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    canın kurtulmuş yeterli Şükret... Bari arabanın kaskosu varmıydı. Birde dava açabilirsin sanırm yolun ortasında ne işi var