• 25-04-2018, 16:25:10
    #19
    Nukedestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir karar aslında, Taktir ettim R10 'u
    mavi tiki olan herkes takdir ediyor Halil abi
  • 25-04-2018, 16:25:23
    #20
    :d :d
    • otzidemajour
    otzidemajour bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-04-2018, 16:25:27
    #21
    bakalım duruyor mu

    edit : duruyormuş bence güzel sistem olmuş
  • 25-04-2018, 16:29:26
    #22
    Deneme
  • 25-04-2018, 16:35:16
    #23
    Deneme
  • 25-04-2018, 16:35:43
    #24
    deneme
  • 25-04-2018, 16:35:49
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neye göre bu doğrulanmış profiller. Bizim profillerimizi nasıl doğrulamamız lazım
  • 25-04-2018, 16:39:55
    #26
    DaGGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neye göre bu doğrulanmış profiller. Bizim profillerimizi nasıl doğrulamamız lazım
    sizin profilinize baktım. şunları yapınca alıyorsunuz:
    1- tc doğrulamadıysanız doğrulayın.2- en az 25 tane ticaret yapın. (%95'den fazla olumlu olacak)


    sonrasında mavi tikiniz gelir.
  • 25-04-2018, 16:42:41
    #27
    Yaw bende 5 yıllık üyeyim 100 itrade var , r10 tc mi kabul etmiyor neden ola ki