• 10-03-2018, 22:29:20
    #1
    http://www.webtekno.com/istanbul-da-...di-h42156.html
    3-4 gün önce sürücüyü dövdüler diye paylaşmıştım. şimdi de silahla saldırmışlar..
  • 10-03-2018, 22:30:30
    #2
    Taksi'ye binmeyerek bu saldırıları protesto ediyorum.
  • 10-03-2018, 22:31:38
    #3
    Bir çoğu eğitimsiz yobaz kazıkçı insanlar, aralarında mutlaka istisnalar vardır ama bunlar yüzünden o istinaslarda gidicek. Yazık kendi kendilerini bitiriyorlar. Neden uberin tercih edilmesinin göstergesidir bunlar.
  • 10-03-2018, 22:31:54
    #4
    Teknoloji ile ilkelliğin savaşı.. İlkeller her zaman ki gibi şiddet ve silahla, teknoloji üreten insanlar yeni bi fikirle, buluşla..
  • 10-03-2018, 22:36:10
    #5
    Babayiğit bi uberci çıkıp bi taksiciyi vursa görürüz kimin ne oldugunu da bakma işte.
  • 10-03-2018, 22:36:23
    #6
    Uber Mersin de olsa kullanacağım inşâAllah en kısa sürede gelir de bizde o imkanlardan faydalanırız. Adam gibi rekabet edilir kavgayla şiddetle hiçbir şey olmaz.
  • 10-03-2018, 22:38:07
    #7
    bu olaylar dahada büyür önlem alınmazsa
  • 10-03-2018, 23:01:51
    #8
    Uberin önümüzdeki günlerde mahkemesi varmış, umarım ülkemizde yasallaşmasına izin verilir.

    Ki görülen gösteriyor ki yine halk için ne hayırlı ise o olmayacak gibi
  • 10-03-2018, 23:06:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gerilla pazarlama mı yapıyorlar, anlamadım ki