İphone x 1100 TL ! - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
İphone x 1100 TL !
24
●
1.725
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İphone x 1100 TL !
1
2
3
04-03-2018, 23:48:53
#19
GrupSoft
firtinalim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1100 tl olması galatasarayın fenerbahçeyi kadıköyde yenme ihtimalinden daha düşük
GSliyim
Peki bu maçta yenerse Gs fb'yi 50 tl'ni alırım ? hocam
Not: Gsliyim.
04-03-2018, 23:50:22
#20
firtinalim
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki bu maçta yenerse Gs fb'yi 50 tl'ni alırım ? hocam
Not: Gsliyim.
Tmm hocam Ama sana vermem mehmetcik vakfına bağışlarım. Sende fb yenerse bağıslarmısın
04-03-2018, 23:54:33
#21
pscopat
9 Mart Cuma günü BİM seçkin mağazalarında iPhone X'u (10'u) 1100 TL indirimle 4.999 TL'ye satacak.
Afişin görseli - ilgili haber ve detaylar
05-03-2018, 00:28:11
#22
GrupSoft
firtinalim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tmm hocam Ama sana vermem mehmetcik vakfına bağışlarım. Sende fb yenerse bağıslarmısın
Ben dürüst bir adamım, dürüstce cevap veriyorum ;
Evlilik sürecinden geçiyorum.
Durumum olsa evet bağışlarım, 50 değil 50 bin 500 bin...
05-03-2018, 00:32:21
#23
imLoading
İndirimli fiyatı bile bana pahalı
05-03-2018, 00:32:38
#24
firtinalim
Allah mesut bahtiyar etsin
05-03-2018, 01:17:02
#25
caliente
firtinalim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tmm hocam Ama sana vermem mehmetcik vakfına bağışlarım. Sende fb yenerse bağıslarmısın
@
GrupSoft
; 'un yerine ben gerekli bağışı sağlar ve dekontu sunarım.
Konu amacının dışına çıkmış.
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler