Hayırlısıyla git, hayırlısıyla gel... Ülkemiz için ve r10da maddi ve manevi sorun yaşayan dostlarımız için dua etmeyi unutma kardeşim Rabbim bize de nasip etse de gitsek
bende en kısa süreede gitmek istiyorum. Eşim ve minik prensesim ile. Lütfen bizim için ve vatanımız için dualarını esirgeme. Rabbim kabul eylesin. Bizlere de nasip eylesin.