1 USD 3.87 TL Oldu ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 USD 3.87 TL Oldu !
28
●
1.413
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 USD 3.87 TL Oldu !
1
2
3
4
20-09-2019, 18:34:11
#19
recepasann
AhmetKofali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar konuyu report ediyorum kilitlenmesi için, ben mazi anılarımız canlansın istedim fakat herkes büyük bir heyecan ile kur kontrol etmeye başladı.
Arttı sandım hocam
3 ü fark etmeyip 5.87 sandım
20-09-2019, 18:35:03
#20
Defineci
Arabayı hemen satılığa koydum, sonra konuya geldim 2 yıl önceki konu hortlatılmış. Zarardayız şimdi ne olacak ?
20-09-2019, 18:35:50
#21
CavitUcaa
Göbek atmaya başlıyordum ki konu eskiymis
20-09-2019, 18:37:34
#22
Gltekin
Üzerinden sadece 2 sene geçmiş olması daha üzücü.
20-09-2019, 18:39:30
#23
dev
Kurumsal Üye
Su 'populer' olmak icin acilan konular ve mesajlar son bulur umarim.
20-09-2019, 18:42:41
#24
icerikmedya
CavitUcaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Göbek atmaya başlıyordum ki konu eskiymis
Bende o kadar sevindim ki anlatamam, tarihi görünce üzüldüm.
20-09-2019, 18:50:20
#25
Math
Az daha vatandaşlar vadeliyi bozup dolara basacaktı. Konuyu hortlatıyım derken spam içerik gibi olmuş.
20-09-2019, 18:56:25
#26
chnyrdkl
MERCAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sabah uyarmıştım.Bu ülke de insan bazen hakikatten kazandığı paradan utanıyor.Yazık bu halka cidden üzülüyorum.
https://www.r10.net/1072846664-post14.html
Güncelleme Dolar 3.88 Euro 4.5 sabah ki tahminini tutmuş.
Vay be abi.
20-09-2019, 19:14:50
#27
UMSGBTM
Abicim niye hortlatıyorsunuz böyle konuları
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler