• 20-09-2019, 18:34:11
    #19
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konuyu report ediyorum kilitlenmesi için, ben mazi anılarımız canlansın istedim fakat herkes büyük bir heyecan ile kur kontrol etmeye başladı.
    Arttı sandım hocam 3 ü fark etmeyip 5.87 sandım
  • 20-09-2019, 18:35:03
    #20
    Arabayı hemen satılığa koydum, sonra konuya geldim 2 yıl önceki konu hortlatılmış. Zarardayız şimdi ne olacak ?
  • 20-09-2019, 18:35:50
    #21
    Göbek atmaya başlıyordum ki konu eskiymis
  • 20-09-2019, 18:37:34
    #22
    Üzerinden sadece 2 sene geçmiş olması daha üzücü.
  • 20-09-2019, 18:39:30
    #23
    dev
    Kurumsal Üye
    Su 'populer' olmak icin acilan konular ve mesajlar son bulur umarim.
  • 20-09-2019, 18:42:41
    #24
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göbek atmaya başlıyordum ki konu eskiymis
    Bende o kadar sevindim ki anlatamam, tarihi görünce üzüldüm.
  • 20-09-2019, 18:50:20
    #25
    Az daha vatandaşlar vadeliyi bozup dolara basacaktı. Konuyu hortlatıyım derken spam içerik gibi olmuş.
  • 20-09-2019, 18:56:25
    #26
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabah uyarmıştım.Bu ülke de insan bazen hakikatten kazandığı paradan utanıyor.Yazık bu halka cidden üzülüyorum.

    https://www.r10.net/1072846664-post14.html

    Güncelleme Dolar 3.88 Euro 4.5 sabah ki tahminini tutmuş.
    Vay be abi.
  • 20-09-2019, 19:14:50
    #27
    Abicim niye hortlatıyorsunuz böyle konuları