• 28-09-2017, 21:55:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Yıllar sular seller gibi akıp gidiyor. Aşağıdaki resim sanki zamanda yolculuk yaptırdı bana. O zamanlar kasanın içinden çok dışıda önemliydi okula bibirimizle yarışırdık bende daha çok sticker var diye. 1 tane bile yeni etiket mutlu ederdi küçük şeylerle mutlu olurduk. Ama şimdi öyle mi....

  • 28-09-2017, 21:57:01
    #2
    Ahhhh ah
  • 28-09-2017, 22:02:10
    #3


    Bu da benden gelsin
  • 28-09-2017, 22:04:50
    #4
    PREMIUM SEO
    Yalan yok. E-ticaret olayında disketin bölmesine para koyup alış veriş yapabileceğimizi bile konuşmuştuk.
  • 28-09-2017, 22:05:56
    #5
    Celeron - 98 Efsane ikili
  • 28-09-2017, 22:13:24
    #6
    99 yılında evden bilgisayar ile günde 1 saatlik internete bağlanma hakkım vardı. Babam öyle bir kural koymuştu ve tek yaptığım şey 8m.com üzerinden site yapmak ve arabul.com'a girmekti.
    Hey gidi günler hey...
  • 28-09-2017, 22:17:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hey gidi hey..
  • 28-09-2017, 22:26:04
    #8
    Bi gülümseme gelmedi değil
  • 28-09-2017, 22:32:55
    #9
    hey gidi güzel günler,
    benim bir bilgisayarım vardı zamanında(hala evde duruyordur) klavyesinin sağ yanında kredi kartı girişi vardı artık online alışveriş ozamanlar nasıl hayal edilmişse