• 25-05-2008, 20:00:48
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Fox TV de ahmet çakar geçenlerde bi kıza sen kendini güzelmi buluyosun diye bişey dedi kız bozuldu..

    Cahilleri çıkartıp çıkartıp koyuyolar tvye
  • 25-05-2008, 22:55:16
    #47
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanalda az ama oz diziler var, dizileri kim ne derse desin cok kaliteli. Ozellikle Arka Siradakiler dizisi her zaman gozde. Ayrica Ingiltere Ligi maclarini vermesi harikaydi, gerci Murat Kosova sunmadiktan sonra tadi tuzu yoktu ama sesi kapatarak ta olsa maclar izleniyordu.
    Gayet tadinda, hos yabanci filmler de veriyorlar. Aninda Goruntu Show icin de uykusuz kaldigim cok zamanlar olmustur, 21.30a almalari ayrica guzel.
    Zamanla daha cesit sunacak olurlarsa bir tur Turk TNT`si olabilirler.
    Adamlar işini biliyor. Anladılarki Türk halkı fazla duygusal acıtasyon dizilere kasıyorlar. Arka sıradakiler, oks anneleri, memur muzaffer hepsi acıtasyon
  • 25-05-2008, 23:24:28
    #48
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar işini biliyor. Anladılarki Türk halkı fazla duygusal acıtasyon dizilere kasıyorlar. Arka sıradakiler, oks anneleri, memur muzaffer hepsi acıtasyon
    Acıtasyon nedir yahu?

    Ajitasyon olacak o
  • 25-05-2008, 23:27:58
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zaten bır bu bezbebek bırde selena..
  • 25-05-2008, 23:31:17
    #50
    Üyeliği durduruldu
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten bır bu bezbebek bırde selena..
    Selena güzel yahu. ben bile seyrediyorum
  • 25-05-2008, 23:32:09
    #51
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selena güzel yahu. ben bile seyrediyorum
  • 26-05-2008, 00:16:41
    #52
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acıtasyon nedir yahu?
    Ajitasyon olacak o
    Kafa güzel ya olsun o kadar
  • 26-05-2008, 00:37:17
    #53
    Üyeliği durduruldu
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğal birşey no panic erol bu
  • 26-05-2008, 01:24:22
    #54
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selena güzel yahu. ben bile seyrediyorum
    sinem için seyretmiyorsan
    Alıntı
    çık dışarı çık