• 16-01-2017, 18:55:45
    #1
    Suriye'de hastane çöplüğünde bir kız çocuğu.. !

    - YARABBBBBB Yok mu bu karanlık gecelerin aydınlık sabahı? Ümmete birlik ver. Dirlik ver YA RABBİ. AMİN.

    - Kelime bulamıyorum. Sebep olanlara, sessiz kalanlara, çözüm üretmeyen İslam aleminin paragöz sahte kralcıklarına yazıklar olsun.

    - "Demem O ki Efendim....
    Yere Düşen Ekmeği Kaldıran İnsan...
    Yere Düşen İnsanı Neden Kaldırmaz ki".

    Allah Dünyadaki öncelikle çocuklara sonra mazlumlara yardım etsin..

  • 16-01-2017, 20:09:06
    #2
    Diyecek çok şey varda susuyorum.
    Erzurum etkinliği yapalım.
    Orada söylerim.
  • 16-01-2017, 20:29:21
    #3
    Din diye bir sey kalmadi. Dinden de soguttular insanlari. Herkesin dini imani para ve guc oldu. Herkeste bir maske var altini gorebilen yok.
  • 16-01-2017, 20:40:59
    #4
    Yüce Allah her şeyi en iyi bilendir. Bu olaylara sessiz kalan tüm islam ülkelerinin liderleri elbet hesabını verecektir. Bu dünya fani imtihan dünyası, bu masum insanlar ahirette hakkını alacaktır. Rabbimiz tüm islam aleminin yardımcısı olsun.
  • 16-01-2017, 20:51:47
    #5
    Bu insanları bu çocukları, bu hale getirenlerin para yüzünden birbirini ülkeleri kariştıran bütün şerefsizlerin Allah belasını versin.
    • Extralarge
    Extralarge bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-01-2017, 23:23:26
    #6
    Allah kimseyi vicdanı varken yok etmesin.. Bazen farklı platformlarda bile ırkçılığa gidiliyor buda beni aşırı rahatsız ediyor. Hangi ırktan hangi cinsten olursa olsun çocuktur melektir günahsızdır kimsede para uğruna maddiyat uğruna bunları yaşatmaya hakkı yoktur kimseye.. Allah para uğruna siyaset uğruna insanları bu hale getirenleri kahru perişan etsin.
  • 16-01-2017, 23:50:04
    #7
    İnsan gerçekten dünyadan nefret ediyor hale geliyor.
    Allah bunları görüyor.
    Ahirette bizlere bunları yaşatan nefisleri için insan harcayan paragözlere cezasını verecek.
  • 17-01-2017, 00:03:55
    #8
    Allah belanızı versin
  • 17-01-2017, 00:26:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Toplulukların helak edilmesi Peygamberimizin gelmesi ve onun talebi ile kalktığını biliyorum fakat keşke kalkmasaydı da.... Allah'ın adaleti daha büyük karakollarda tecelli edecektir inşallah...