orcuntuna adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yazdık biz buraya? " Bizde isteriz ülkece güzel şeyler yapılmasını ". Okuma yada yazmanız mı yok anlamıyorum ki. Yoksa illa birine çatayım da birkaç kişi beni desteklesin gururum okşansın kafasında mısınız ?
Evet sistem yurtdışı ödemesi yapmıyorsa Paypal ile alakası yok demektir. Evet ben kullanmayacağım siz kullanabilirsiniz. Burada illa herkesin girip te oo süper sistem manyak sistem tam bize göre demesini mi bekliyorsunuz ? Yada bu forumda böyle bir kural mı var biz bilmiyoruz ?
Nedir bu öfke ile yazılan mesajlar ? Hiç mi muhalefet olunmayacak bu ülkede beyfendi ? Siz güzel, iyi, harika bir sistem diyebileceksiniz de ben paypal'ın alternatifi değil diyemiyecek miyim ?
Atıp tutmuyoruz. Bir eksiğini gördük yazdık. Siz ve sizin gibiler yüzünden şu forum da konulara post atmaya çekiniyoruz yahu.
Lütfen yaptığım savunmaya karşılık kışkırtıcı şeyler yazmayın. Amacım burada sizin ile laf dalaşına girmek değil.
İyi forumlar.
Adı bile hatırlanmaz.
