• 26-04-2008, 17:58:10
    #10
    adamlar işi biliyo
  • 26-04-2008, 18:00:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi açıdanda şöyle bakalım çok kısmır bu google reklamı bile içini doldurmuyor ucuz olsun diye koymuş gitmiş
  • 26-04-2008, 18:10:20
    #12
    kartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanya/berlin de çekilmiş sanırım..
    Berlin'in en gözde mekanlarından biri. (Turistik açıdan ve yol açısından.) diğer turistik bölgelerin ortasında kalıyor gibi.
  • 26-04-2008, 18:20:09
    #13
    tr ye koysalar bunlardan üzeri sprey boyalardan gözükmezdi kırmazlarsa tabii
  • 26-04-2008, 19:04:01
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel düşünce
  • 26-04-2008, 19:59:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berlin'in en gözde mekanlarından biri. (Turistik açıdan ve yol açısından.) diğer turistik bölgelerin ortasında kalıyor gibi.
    Brandenburger Tor( brandenburger kale) önünde çekmişler..çok ünlü yerdir..ztn gugıl işini bılmese buralara kadar gelmezdi
  • 26-04-2008, 20:05:43
    #16
    yaratıcılık işte.. hayatımızın bir parçası olmayı başarmış bir arama motoru.. helal olsun iyi düşünce
  • 26-04-2008, 20:09:10
    #17
    güzel düşünmüşler aferin google'a
  • 26-04-2008, 20:11:11
    #18
    özgün içerik