• 02-06-2016, 13:07:02
    1,91
  • 02-06-2016, 13:20:24
    1.83

    Edit: Herkes 1.80 üzeri yazmış ben yolda yürürken yanımdan geçen 10 kişinin 7 sinden nasıl uzun oluyorum o zaman yahu
  • 02-06-2016, 13:46:25
    Üyeliği durduruldu
    .76
  • 02-06-2016, 14:06:01
    1.73

    R10 kullanıcıları sırık gibiymiş maşallah
  • 02-06-2016, 15:27:48
    InFlames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkez boyunun kaç santim olduğunu yazarmısınız.

    bir istatislik yapıyoruz her yoruma r10 + verilecektir.
    Boyum 178 cm
  • 02-06-2016, 19:45:18
    Üyeliği durduruldu
    1.80
  • 03-06-2016, 05:30:33
    Üyeliği durduruldu
    1.89
  • 03-06-2016, 06:30:21
    sulak yerde yetişmişiniz sanırım maşallah 180 190 dan aşagı nerdeyse adam yok :d adres verinde benim oglanıda o taraflara yollayım az boyu uzar

    şaka bir yana benimde 1.78 cm
  • 03-06-2016, 12:25:34
    Üyeliği durduruldu
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sulak yerde yetişmişiniz sanırım maşallah 180 190 dan aşagı nerdeyse adam yok :d adres verinde benim oglanıda o taraflara yollayım az boyu uzar

    şaka bir yana benimde 1.78 cm
    yollayın Adıyaman'a