Boyunuz Kaç Santim ? Her yorum R10+ - Sayfa 13 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Boyunuz Kaç Santim ? Her yorum R10+
133
●
4.677
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Boyunuz Kaç Santim ? Her yorum R10+
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
02-06-2016, 13:07:02
#109
Turker
1,91
02-06-2016, 13:20:24
#110
Martin
1.83
Edit: Herkes 1.80 üzeri yazmış ben yolda yürürken yanımdan geçen 10 kişinin 7 sinden nasıl uzun oluyorum o zaman yahu
02-06-2016, 13:46:25
#111
limonluck
Üyeliği durduruldu
.76
02-06-2016, 14:06:01
#112
Syntax
1.73
R10 kullanıcıları sırık gibiymiş maşallah
02-06-2016, 15:27:48
#113
oyundergisi
InFlames adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar herkez boyunun kaç santim olduğunu yazarmısınız.
bir istatislik yapıyoruz her yoruma r10 + verilecektir.
Boyum 178 cm
02-06-2016, 19:45:18
#114
Cekirge
Üyeliği durduruldu
1.80
03-06-2016, 05:30:33
#115
EFK4N
Üyeliği durduruldu
1.89
03-06-2016, 06:30:21
#116
RauL
sulak yerde yetişmişiniz sanırım
maşallah 180 190 dan aşagı nerdeyse adam yok :d adres verinde benim oglanıda o taraflara yollayım az boyu uzar
şaka bir yana benimde 1.78 cm
03-06-2016, 12:25:34
#117
EFK4N
Üyeliği durduruldu
UfLee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sulak yerde yetişmişiniz sanırım
maşallah 180 190 dan aşagı nerdeyse adam yok :d adres verinde benim oglanıda o taraflara yollayım az boyu uzar
şaka bir yana benimde 1.78 cm
yollayın Adıyaman'a
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler