Yerli Drone'a İsim Ne Koyardınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yerli Drone'a İsim Ne Koyardınız?
12
●
1.272
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yerli Drone'a İsim Ne Koyardınız?
1
2
19-03-2016, 15:31:12
#1
Geera
Merhaba arkadaşlar,
Yerli drone yapacak olsanız ismini ne yapardınız? Türkçe olması şart değil, global olabilecek orjinal bi isim olabilir. Bakalım neler çıkacak ortaya.
19-03-2016, 15:38:00
#2
Rayjon32
uçankuş
ggkuş (cici kuş)
19-03-2016, 22:17:05
#3
GrupSoft
Fırfır
19-03-2016, 22:29:07
#4
metinciris
Dıron
19-03-2016, 22:31:37
#5
trvendetta
Bence Türk tarihinden bir şey olsa güzel olur .
20-03-2016, 00:02:48
#6
mavikorku
Havatar bir dünya markası olur demedi deme
20-03-2016, 00:20:47
#7
Arifap
dampıra
20-03-2016, 00:37:58
#8
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle
Hezârfen
güzel isim hem marka ismide güzel olur
20-03-2016, 00:59:41
#9
emreyildiz
Reis
Sent from my iPhone using Tapatalk
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler