• 09-01-2016, 09:41:14
    #10
    evlenmeden önce çıktığım kızlarla öyle çok lüks yerlere gitmezdim. zaten yediğimiz en fazla bi kaç pizza olurdu veya ne bileyim sandviç bişiler yerdik.

    hesabıda ben öderdim zaten. fazla da param yoktu işin aslı ayağımı yorganına göre uzatırdım

    sonra tekmeyi yedik tabi

    Sonra evlendim, paraya değer veren ama beni paraya tercih etmeyecek birini buldum. Şuan birlikte kazanıyoruz birlikte yiyoruz yiyeceksek te.

    Kimseden paraya değer vermemesini bekleyemezsiniz. Parayla insanlar evlatlarına güzel bir gelecek hazırlayabilir, çevresine bir çok fayda sağlayabilir. Kışın ısınır, yazın denize gider.

    Paraya değer vermek lazım ama paranın kulu köpeği olmamak lazım bu ayrımı çok iyi yapmak lazım kanımca.

    önceden sevgilime para ödetmem gururunu yapardım ben şahsen. neden yapardım bilmiyorum ama hiç ödetmezdim.

    şimdi parayı birlikte kazanıyoruz para hep zaten onda ne zaman bir yere gidersek ödemeyi o yapıyor. kredi kartlarım herşeyim eşimde. ebediyen kurtuldum sorumluluktan, öneriyorum. cüzdanımda 5 lira para yok yemin ediyorum
  • 09-01-2016, 13:03:29
    #11
    Olsaydı yedirirdim ya ne olacak Şimdi para mı yok sevgilin mi diyen olur. İkisi de yok
  • 09-01-2016, 16:38:22
    #12
    Alman usulü yaparım kafam rahat
  • 09-01-2016, 17:55:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Olsa yedireyim ama yok
  • 09-01-2016, 19:47:18
    #14
    Seviyorsan yediriyorsun maalesef.
  • 09-01-2016, 21:34:20
    #15
    ben kızı geçekten seviyorsam ve onunda beni gerçekten sevdiğine inanç duyuyorsam,yediririm.aksi taktirde işim bile olmaz
  • 09-01-2016, 21:53:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hahaha yorumlar beni benden aldı
  • 09-01-2016, 22:01:09
    #17
    Karşındakinde art niyet yoksa bunu anlıyorsan sıkıntı yok
  • 09-01-2016, 22:20:12
    #18
    Sevgilim yok