Bu tesis dünyanın sonunu mu getirecek?
41
●2.429
- 03-04-2008, 00:32:30Eğer ufacık bir strangelet oluşursa ozaman harbi dünyanın sonu olur strangelet in dokundugu herşey strangelet olur yani yok olur ve her dokunduğu obje nesle artık neyse strangelet'e dönüşünce bu strangelet hızla büyümeye başlar birşeylere dokundukca büyür devasa bir boyuta gelir dünyayı yutabilecek boyutlara gelir, (virgül kullandım!) umarım herşeyi iyi hesaplamışlardır çünkü ilkkes haziranda deneyecekler.
- 03-04-2008, 03:15:08iki proton çarpışsa nolur yav, gözle bile görülemiyorlar

bişey olmaz, tırsmayalım bu kadar - 03-04-2008, 11:33:01Üyeliği durdurulduGercekten insanin ici ürperiyor...
__________________________________________
(09:54) Gökhan: felaket tellatımısın olm
(09:54) Ben :
(09:54) Gökhan : yapamazlar la
(09:54) Ben:

(09:54) Ben: yok la ciddi ciddi , bisiyler yapmaya calisiyorlar
(09:54) Gökhan : site
(09:54) Gökhan : ler
(09:54) Gökhan : ne olucak peki ? - 03-04-2008, 12:31:22Koyun can derdinde kasap et derdindeReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2008, 14:04:26Vuracak techizat kalırsa tabiGoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ölmek istemiyorum Zeta ile takılacam daha offff off..
