• 03-04-2008, 00:32:30
    #28
    Kurumsal PLUS
    Eğer ufacık bir strangelet oluşursa ozaman harbi dünyanın sonu olur strangelet in dokundugu herşey strangelet olur yani yok olur ve her dokunduğu obje nesle artık neyse strangelet'e dönüşünce bu strangelet hızla büyümeye başlar birşeylere dokundukca büyür devasa bir boyuta gelir dünyayı yutabilecek boyutlara gelir, (virgül kullandım!) umarım herşeyi iyi hesaplamışlardır çünkü ilkkes haziranda deneyecekler.
  • 03-04-2008, 00:38:05
    #29
    Allah sonumuzu hayretsin ..
  • 03-04-2008, 00:44:25
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyayı yutabilecek boyutlara gelir umarım
  • 03-04-2008, 03:15:08
    #31
    iki proton çarpışsa nolur yav, gözle bile görülemiyorlar
    bişey olmaz, tırsmayalım bu kadar
  • 03-04-2008, 10:38:39
    #32
    Konu ile ilgili açılmış davalar var , Katolik Bakanların kabineyi terketmeleri söz konusu , Avrupalı Enerji Bakanlarının desteklerini her an çekebilecekleri konuşuluyor proje üzerinden..
    Olay epey ciddi göründüğü kadarı ile..
  • 03-04-2008, 11:33:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Gercekten insanin ici ürperiyor...
    __________________________________________
    (09:54) Gökhan: felaket tellatımısın olm
    (09:54) Ben :
    (09:54) Gökhan : yapamazlar la
    (09:54) Ben:
    (09:54) Ben: yok la ciddi ciddi , bisiyler yapmaya calisiyorlar
    (09:54) Gökhan : site
    (09:54) Gökhan : ler
    (09:54) Gökhan : ne olucak peki ?
  • 03-04-2008, 12:31:22
    #34
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gercekten insanin ici ürperiyor...
    __________________________________________
    (09:54) Gökhan: felaket tellatımısın olm
    (09:54) Ben :
    (09:54) Gökhan : yapamazlar la
    (09:54) Ben:
    (09:54) Ben: yok la ciddi ciddi , bisiyler yapmaya calisiyorlar
    (09:54) Gökhan : site
    (09:54) Gökhan : ler
    (09:54) Gökhan : ne olucak peki ?
    Koyun can derdinde kasap et derdinde
  • 03-04-2008, 13:57:54
    #35
    Öyle birşey olursa makinayı direk vururlar.:A
  • 03-04-2008, 14:04:26
    #36
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle birşey olursa makinayı direk vururlar.:A
    Vuracak techizat kalırsa tabi Ben ölmek istemiyorum Zeta ile takılacam daha offff off..