• 02-04-2008, 19:35:17
    #10
    bu deneyin gönüllüsü olmak isterdim valla
  • 02-04-2008, 19:37:51
    #11
    tüm kainat avuç kadar enerji ve çok az miktar bir maddeden oluştu. cern'de yapılmaya çalışılan kainatın başlangıç noktasını modellemektir.
    galiba enerjiyi maddeye dönüştürmeye çalışacaklar.
  • 02-04-2008, 21:00:49
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bende korkmaya başladım ya dedikleri olursa? Karadelik içine çekerse hepimizi :P
  • 02-04-2008, 21:07:52
    #13
    çok masal kahramanı gördüm seni

    bence boş bi uğraş ama küresel ısınmayı düşünüp yeni bi dünya yapcaklarsa o başka
  • 02-04-2008, 21:08:53
    #14
    Adamlar 8 milyar dolara neler yapabiliyorlar. Türkiye de 8 milyar dolara bir çevre yolu bile bitirilemiyor. Aramızdaki fark bu heralde
  • 02-04-2008, 21:10:04
    #15
    Bilim açısından güzel bir gelişme. Böyle uğraşarda olması güzel insanların.

    (not: karadelik... bize bişey olmasında )
  • 02-04-2008, 21:11:18
    #16
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar 8 milyar dolara neler yapabiliyorlar. Türkiye de 8 milyar dolara bir çevre yolu bile bitirilemiyor. Aramızdaki fark bu heralde
    8 Milyar dolara çevre yolu mu bitirilemiyor, sayıları karıştırdın sanırım milyar dolar yazıyor
  • 02-04-2008, 21:13:51
    #17
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar 8 milyar dolara neler yapabiliyorlar. Türkiye de 8 milyar dolara bir çevre yolu bile bitirilemiyor. Aramızdaki fark bu heralde
    Yollar bizim olmucak ki yapalım. (Yakında özelleştirilecekmiş.)
  • 02-04-2008, 21:13:50
    #18
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 Milyar dolara çevre yolu mu bitirilemiyor, sayıları karıştırdın sanırım milyar dolar yazıyor
    100 kere çevresini turlarsın o parayla Türkiye'nin