• 27-03-2008, 10:23:59
    #10
    Evet maalesef bu tür botlar var, 2-3 kere aynı olay ile karşılaştım. Bot kişi listesine sizi ekliyor iki cümle yazıyor ondan sonra çevrim dışı oluyor, bir daha da açılmıyor. Aynı olay sürekli tekarar etmeye başlayınca kullandığım adresi iptal etmek zorunda kaldım.

    Özellikle bu kim engellemiş tarzı siteler çıkınca butür olaylar arttı, siz o sitelere girmeseniz bile kişi listesindeki biri giriş yapınca bütün adreslere bu tür botlar musallat oluyor.

    Aslında hotmail'ile mesaj atıp durumu bildirmek lazım, belki çözüm bulurlar.
  • 27-03-2008, 10:25:46
    #11
    hotmaile mail atma fikrini begendim. bugun atim 1 tane.
  • 27-03-2008, 11:50:49
    #12
    Üyeliği durduruldu
    geçen hafta kız arkadaşımın msninden girincede buna tanık oldum,ki o msnin kayıt olduğu yer yok gibi.
  • 27-03-2008, 15:07:20
    #13
    Üyeliği durduruldu

    bende sevinmiştim hatun ekledi die
  • 27-03-2008, 15:14:19
    #14
    iyi ya
  • 27-03-2008, 15:30:09
    #15
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bende sevinmiştim hatun ekledi die
    bu kadar da atlanmaz ki
  • 27-03-2008, 19:01:42
    #16
    bunlarda yeni moda çıktı.
  • 27-03-2008, 19:03:53
    #17
    Misafir
    hatunlar güzel orjinal olsalar keşke dimi