• 08-08-2015, 17:02:25
    #1
    Merhaba arkadaslar,
    Sevgilim ile benim hatam yuzumden ayrildik.
    Barismamiz icin sizden bir ricam olucak,eger yardim ederseniz cok mutlu olurum.
    Ricam ise bie kagida #yusufuaffet. Yazip bu kagidi cama yaslarak fotograf cekebilir misiniz?
    Amacim farkli illerden goruntuler olusturmak.
    Insallah destek verirsiniz
  • 08-08-2015, 17:35:59
    #2
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaslar,
    Sevgilim ile benim hatam yuzumden ayrildik.
    Barismamiz icin sizden bir ricam olucak,eger yardim ederseniz cok mutlu olurum.
    Ricam ise bie kagida #yusufuaffet. Yazip bu kagidi cama yaslarak fotograf cekebilir misiniz?
    Amacim farkli illerden goruntuler olusturmak.
    Insallah destek verirsiniz
    video yapanlar var forumda video daha etkili olur farklı illerde olduguda belli olur yani
  • 08-08-2015, 17:40:56
    #3
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video yapanlar var forumda video daha etkili olur farklı illerde olduguda belli olur yani
    Onu forumdan bir arkadasa hazirlatmak icin soyledim hocam ama farklilik olsun diye eklentiler yapmak istiyorum.

    ###G2 Cihazım ile birlikte takla atarken gönderilmiştir.###
  • 08-08-2015, 17:53:40
    #4
    Yazalım da bizim cam karşı binaya paralel.
    İstanbul olduğunu anlayamaz
  • 08-08-2015, 18:04:13
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazalım da bizim cam karşı binaya paralel.
    İstanbul olduğunu anlayamaz
    Hocam ozaman eliniz gozukecek bi sekilde kent adiyla yazabilir misiniz
    Bir arkadasim da oyle yapti da
  • 08-08-2015, 18:35:21
    #6
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ozaman eliniz gozukecek bi sekilde kent adiyla yazabilir misiniz
    Bir arkadasim da oyle yapti da
    Hacı evde kalem kalmamış
    Monitörde yazıp istersen camın önüne götürebilirim monitörü
    • Frans
    Frans bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-08-2015, 18:42:13
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı evde kalem kalmamış
    Monitörde yazıp istersen camın önüne götürebilirim monitörü
    Imkanlar neyse onu yapin hocam yeter ki yardim edin )

    ###G2 Cihazım ile birlikte takla atarken gönderilmiştir.###
  • 08-08-2015, 19:02:59
    #8


    • PaylasimCity
    • JustRulz
    • Gocmen
    PaylasimCity, JustRulz, Gocmen ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 08-08-2015, 20:01:36
    #9
    forum ortamı bozuldu