Selam arkadaşlar iş yerinin şişli lokasyonunda çalışmaya başlayacağım daire satın almak istiyorum Esenyurt -Beylikdüzü tarafından bilindik emlakçı var midir sizlerin bildiği ve hangi semt mahalleleri aile için temizdir hiç gitmedim oralara sizlerin yardımlarını rica ediyorum hatta pm atan ve numarasını ileten arkadaşları da arayabilirim bu bölgelerde ikamet eden arkadaşlardan özelllikle yorum bekliyorum
Saygılar iyi geceler sahurlar[emoji4]
Yaşanabilir sakın sıkıntı yaşanmayacak yerler neleridir ?
Esenyurt
Akçaburgaz Mah.
Ardıçlı Mah.
Atatürk Mah.
Cumhuriyet Mah.
Esenkent Mah.
Fatih Mah.
İncirtepe Mah.
İnönü Mah.
Mehterçeşme Mah.
Merkez Mah.
Namık Kemal Mah.
Örnek Mah.
Pınar Mah.
Saadetdere Mah.
Sanayi Mah.
Talatpaşa Mah.
Yenikent Mah.
Yeşilkent Mah.
Haramidere
Güzelyurt Mah.
Namık Kemal Mah.
Kıraç
Cumhuriyet Mah.
İstiklal Mah.
Namık Kemal Mah.
Yenikent Mah.
ve Beylikdüzünde nereleri tercih etmeli ?
Gürpınar
Adnan Kahveci Mah.
Dereağzı Mah.
Gürpınar Mah.
Kavaklı
Barış Mah.
Büyükşehir Mah.
Cumhuriyet Mah.
Kavaklı Mah.
Sahil Mah.
Merkez
Beylikdüzü OSB
Yakuplu
Marmara Mah.
Yakuplu Mah.
Esenyurt -Beylikdüzü Satılık Daire
51
●3.208
- 28-06-2015, 23:59:48
- 29-06-2015, 00:11:14Ustam ne var buralarda ki anlatabilir misin az da olsagokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC One mini 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-06-2015, 00:35:28Esenyurtda uyusturucu üretimi,cingene,kaçak sigara,bonzai her türlü işler mevcut.10 kişdien 9 unda bıçak vardır.İstanbulun en kötü yeridir.
Beylikdüzüne 15-20 dakikalık yol var tek kötü yanı budur.Biraz böyle tekirdağa taraflarına itelesek şu esenyurtu daha iyi olur beylikdüzü açısından . Evler daha uygundur beylikdüzüne göre ama yaşanmaz.Geçen kobane olaylarında asker inmisti oraya tanklar ile vs
Beylikdüzü iyidir migrosa yakın büyükşehir tarafları adaket,adnan kahveci tarafları iyidir aldmı buradan alın . 300 bin civari ortalama fiyatı metrobüse yakındır 10-15 dakikalık yol var. - 29-06-2015, 07:08:42Teşekkür ederim kardeşimKheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC One mini 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-06-2015, 07:46:52İyisi mi sen oralardan uzak dur

Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım... - 29-06-2015, 07:55:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam ne abartmissin yahu tamam pislik yerleri var ama genellememek lazim benim yasadigim mahalle mesela ben gayet memnunumMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-06-2015, 08:08:33Esenyurtta inşşatımız vardı kendimede 1 daire aldım ordan yatırım olarak , son daireyide dün sattık .
Esenyurtu tavsiye etmem bende suriyeye dönmüş durumda medeni insan bulmak zor biriyle bir sıkıntın oldumu kavgayla çözmek zorundasın . Ama yaşanılmaz diyede bişey yok şartların esenyurta uygunsa yaşamak zorundasın , beylikdüzünü tercih edin öncelikle biraz fiyat farkı vardır eğer bütçeniz denkleşmez ise esenyurt düşünün.

