• 12-03-2015, 19:09:10
    #1
    "Bir anket çalışmasına göre insanların kendilerini en mutlu hissettiği ortalama yaş 34. Anket katılımcıları bu cevabın gerekçesini; “hayattan zevk almaya başlayacak finansal özgürlüğe kavuşmak" olarak açıklıyor."

    34'üne ermiş arkadaşlar. Doğru bu ?
  • 12-03-2015, 20:20:52
    #2
    Ortalama bir yaş olabilir ama genelleme yapılamaz.
  • 12-03-2015, 20:50:45
    #3
    "Yaş 35 yolun yarısı" şiirinden esinlenebilecek "son sene" mutluluğu olabilir.
  • 12-03-2015, 22:07:28
    #4
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “hayattan zevk almaya başlayacak finansal özgürlüğe kavuşmak" olarak açıklıyor."
    Katılmıyorum. Daha 34'e var ama şu anki yaşa göre yorum yapmak gerekirse, finansal özgürlüğe evet kavuşuyorsunuz fakat o finansal özgürlüğün yanında birde bir dünya sorumluluğa da kavuşuyorsunuz. Her kafanıza eseni dilediğiniz zaman yapabilme özgürlüğünüz yok oluyor. Bu da ne kadar finansal özgürlüğünüz olursa olsun insanı mutluluktan zaman zaman uzaklaştırabiliyor.

    Mutlu olmak sadece finansal özgürlük değil.

    Herkesin zengin,meşhur ve hayatta istedikleri her şeye sahip olmalarını diliyorum, çünkü o zaman cevabın bu olmadığını anlayacaklar. – Jim Carrey
  • 12-03-2015, 22:27:54
    #5
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum. Daha 34'e var ama şu anki yaşa göre yorum yapmak gerekirse, finansal özgürlüğe evet kavuşuyorsunuz fakat o finansal özgürlüğün yanında birde bir dünya sorumluluğa da kavuşuyorsunuz. Her kafanıza eseni dilediğiniz zaman yapabilme özgürlüğünüz yok oluyor. Bu da ne kadar finansal özgürlüğünüz olursa olsun insanı mutluluktan zaman zaman uzaklaştırabiliyor.

    Mutlu olmak sadece finansal özgürlük değil.

    Herkesin zengin,meşhur ve hayatta istedikleri her şeye sahip olmalarını diliyorum, çünkü o zaman cevabın bu olmadığını anlayacaklar. – Jim Carrey
    Yani kısaca şöyle bir yorum yapabiliriz, aileniz zengin olmadığı sürece finansal olarak rahatladığınızda bir sürü de sorumluluk birikmiş oluyor. Yani para varken sorumluluk olmaması sadece zengin çocuklarında oluyor.
  • 12-03-2015, 22:39:22
    #6
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani para varken sorumluluk olmaması sadece zengin çocuklarında oluyor.
    İşin özeti... Tebrikler