• 02-12-2014, 05:51:56
    #1
    Merhaba arkadaslar . Rüyamda gördüm şu saat'te yataktan kalktım . Rüyamda balkonumdan helyum balonu fırlatıyordum ve ucuna ip bağlıyordum . Balonun ucunda bir kamera vardı . Birden uyandım ve neden olmasın dedim . Şuana kadar bulabildigim en büyük ip 70.000 metre . Yani 70 Kilometre . Sanayilerde kullanılan dikiş ipliği . Yeryüzünden atmosfer 18 20 Kilometre . Balon + Kamera + Türk Bayragı Gökyüzüne salıp ipide bir yere baglamak istiyorum . Balonun patlamasın istiyorsamda her 5 10 km de bi geri çekmem lazım

    Olurlar olmazlar çok saçma mümkünatı yok diyenler her türlü fikire açığım . Ancak yaparsam sanırım bir ilk olacak
  • 02-12-2014, 05:58:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oğuzhan üstün açık kalmış diyecem de yalnızca "üstlük" bir durumdan daha fazlası var sanki
  • 02-12-2014, 06:00:12
    #3
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oğuzhan üstün açık kalmış diyecem de yalnızca "üstlük" bir durumdan daha fazlası var sanki
    Çok destek oldun doga sagol
  • 02-12-2014, 07:20:23
    #4
    Bunu yapıyorlar youte videolarını bulabilirsin. Oradan esinlenecek şekilde birşey yapılabilir. İp pek mantıklı gelmedi. Sonra uzaylılar üsten seni çeker
  • 02-12-2014, 07:26:39
    #5
    Elin oğlu balonu gönderdiğin yerden paraşütle atlıyor emmoğlu.
  • 02-12-2014, 07:38:18
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elin oğlu balonu gönderdiğin yerden paraşütle atlıyor emmoğlu.
    70km'den atlanmadı sanıyorum ya, bence arkadaş atlarsa bi ilk olur
  • 02-12-2014, 10:01:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok yükseklere çıkmasada daha önceleri benzer şeyler yapıldı.
  • 02-12-2014, 10:41:59
    #8
    uyumaya devam et hocam
  • 02-12-2014, 11:41:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    http://www.youtube.com/watch?v=9CjjbauSvBE