@MiqeZeLLa
Cumadan sonra kapışalım hocam.
R10.Net Satranç Turnuvası -I-
124
●5.197
- 28-11-2014, 12:28:34akşama doğru yaparsak daha iyi olur dışardayım da şuan hocam.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2014, 00:25:41belli hocam birazdan yapalım musait olursanızSyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 29-11-2014 mesaj 00:25:41 -->-> Daha önceki 28-11-2014 mesaj 23:39:09 --
@SyhLm hocamı tebrik ederim ilk turnuvamızın ilk şampiyonudur
- 29-11-2014, 00:34:13Üyeliği durdurulduRica ederim güzel oyundu. Teşekkür ederim .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:13 -->-> Daha önceki mesaj 00:30:12 --
Saol HocamErtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim.
