• 12-10-2014, 08:19:07
    #1
    Bir hata yaparak 55 promille 6 aylık ehliyeti kaptırdık

    kktc veya gürcistandan ehliyet alsam burda kullanabilirmiyim arkadaşlar
  • 12-10-2014, 08:47:45
    #2
    Hayır hocam 6 ay geçmeden kullanamazsınız, emniyette zaten gözükür kaptırdığınız
  • 12-10-2014, 10:48:10
    #3
    Geçmiş olsun hocam ben 5 ay önce 51 le kaptırdım beklemekten başka çareniz yok
  • 12-10-2014, 12:18:57
    #4
    alkollüyken niye araba kullanıyorsunuz ?
  • 12-10-2014, 12:38:53
    #5
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkollüyken niye araba kullanıyorsunuz ?
    55 promil alkolden sayılmaz hocam alkolcük o
  • 12-10-2014, 12:40:36
    #6
    hangi ilçedesiniz?
  • 12-10-2014, 13:53:14
    #7
    Kaptırmanıza sevindim bir daha yapmazsınız umarım.
  • 12-10-2014, 13:56:55
    #8
    Ders olsun hocam size..Bizde içiyoruz ama sürmüyoruz alkollü
  • 12-10-2014, 14:04:01
    #9
    İyi olmuş. Ehliyeti kaptırmayıp 100 metre ileride kendini veya yoldan geçen birini öldürebilirdin.