• 04-10-2014, 18:13:36
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaslar C.O.C gunumuzde buyuk bir oyuncu kitlesine sahip strateji & savas oyunu bildiginiz gibi , bu forumdada cogu kisi oynuyordur tahminim. +40 - 50 - 60 clan kursak mi? Kimler oynuyor? Nabiz yoklayalim .
  • 04-10-2014, 18:17:31
    #2
    Oynuyorum ama clan kurarsanız gelmem, klanımdan memnunum
  • 04-10-2014, 18:20:49
    #3
    Misafir
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynuyorum ama clan kurarsanız gelmem, klanımdan memnunum
    Peki :-) :-)
  • 04-10-2014, 18:24:18
    #4
    Zacariah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki :-) :-)
    http://prntscr.com/4syyxn
  • 04-10-2014, 18:26:08
    #5
    Misafir
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hos bir koy. Bende 65 levelim.
  • 04-10-2014, 18:27:44
    #6
    Zacariah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hos bir koy. Bende 65 levelim.
    Teşekkürler. Duvarlar toplar ve okçu kulelerini yükseltmem lazım, fazla zaman bulamıyorum.
  • 04-10-2014, 18:35:53
    #7
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynuyorum ama clan kurarsanız gelmem, klanımdan memnunum
    cevabınız gerçekten güzelmiş. (siz beni güldürnüz ALLAH'da sizi güldürsün)
  • 04-10-2014, 18:39:25
    #8
    PrivateTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınız gerçekten güzelmiş. (siz beni güldürnüz ALLAH'da sizi güldürsün)
    Postu okurken güldüm zaten iyi bayramlar.
  • 04-10-2014, 18:45:18
    #9
    Misafir
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Duvarlar toplar ve okçu kulelerini yükseltmem lazım, fazla zaman bulamıyorum.
    Ben arkadasimdan aldim koyu , aldigimda berbat haldeydi , suan toparlamaya calisiyorum . duvarlarim altin suan. Bir kac duvar mor ve siyah var karisik. Az once bir cinli saldirdi koyume ve cok guldum . resim koyayim :

    Saldirisi : ( Bayagi asker harcamis , 60 tane barbarin 1 dev bombada gitmesine mi guleyim yoksa digerlerine mi bilemedim , keske tekrari size izletebilseydim :-). Adam 90 Level


    Buda az once yaptigim saldiri , iyi ganimet kaldirdim


    Buda Koyum

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Duvarlar toplar ve okçu kulelerini yükseltmem lazım, fazla zaman bulamıyorum.